Původně to byl tlačný remorkér TR400/500,  který vozil v 70. letech uhlí do Chvaletic. Dnes je přestavěný na loď se dvěma silnými motory, generátorem, nádržemi na pitnou vodu a rekuperační jednotkou na výměnu vzduchu.

Její majitel musí mít kapitánské zkoušky na řeku, které lze složit u Státní plavební správy. Plavidlo může plout po vodě, případně stát v některém z přístavišť, kde se napojí na zdroj vody a elektřiny (roční poplatek je několik tisíc Kč). Riverbull o rozměrech 12 x 8 x 6 m v sobě skrývá 3 obytná patra.

Prostor doplňuje menší kuchyně s elegantní linkou.
Autor: archiv Českých přístavů

Co najdete v podpalubí

V nejnižším patře je umístěno technické zázemí, dvě obytné místnosti: menší dětský pokoj a ložnice volně propojená s koupelnou (sprchový kout, vana) a oddělené WC. Vystoupejte po schodišti a ocitnete se ve velké obytné hale s odpočinkovou zónou a jídelním koutem. Prostor doplňuje menší kuchyně s elegantní linkou. Francouzským oknem si vyjděte na venkovní terasu.

Točitým schodištěm pak můžete vystoupat na horní, takzvanou sluneční palubu. K nerušené relaxaci na sluníčku vám postačí jen lehátko. Až začne pršet, jednoduše natáhnete ochrannou plachtu. Vedlejší kormidelnu lze jednoduše zasunout, aby nepřekážela výhledu.

Točitým schodištěm pak můžete vystoupat na horní, takzvanou sluneční palubu.
Autor: archiv Českých přístavů

Ušetříte za energie

Nástavba Riverbullu splňuje podmínky nízkoenergetického domu. Na ošetření podvodní části byl vyvinut speciální kompozit, který zesiluje železnou obšívku lodě a nemusí se měnit. A když zamrzne voda v řece? Ani to není problém, v přístavech se pravidelně láme led.

Původně to byl tlačný remorkér TR400/500, který vozil v 70. letech uhlí do Chvaletic. Dnes je přestavěný na loď se dvěma silnými motory, generátorem, nádržemi na pitnou vodu a rekuperační jednotkou na výměnu vzduchu.
Autor: archiv Českých přístavů