lecram:Je síce pekné,no chcel by som vidieť toho odborníka,ktorý namontuje obklady a sirka dverí povedzme 90 ostane 90 cm snád tomu neveríte,jedine ak ten kov obložíte foliou inak logika dáva,že ked bude mat obklad iba 0,5 cm tak tie zárubne už nemôžu byť 90 tky,ale 89 tky a potom keby sa aj tento zázrak f. SAPELI stal,cena za jedny najlacnejsie futra 2 700 korún pri klasickom stvorizbovom byte kde je 6 -7 dverí činí iba v úvodzovkach 16 200 až 18 900 korún čo je celkom slušná pálka,ale kto tomu verí a na to má,no problém....
lecram:Je síce pekné,no chcel by som vidieť toho odborníka,ktorý namontuje obklady a sirka dverí povedzme 90 ostane 90 cm snád tomu neveríte,jedine ak ten kov obložíte foliou inak logika dáva,že ked bude mat obklad iba 0,5 cm tak tie zárubne už nemôžu byť 90 tky,ale 89 tky a potom keby sa aj tento zázrak f. SAPELI stal,cena za jedny najlacnejsie futra 2 700 korún pri klasickom stvorizbovom byte kde je 6 -7 dverí činí iba v úvodzovkach 16 200 až 18 900 korún čo je celkom slušná pálka,ale kto tomu verí a na to má,no problém....
marulilinka:Zdravím, dřevěné obklady máme v paneláku namontované a nebyl s tím žádný problém. Na možnost nás upozornili známí a přišlo mi to jako dobrý nápad. Máme je od podzimu a nemůžeme si stěžovat... Montáž proběhla hladce a úklid jsem čekala horší, takže mě to mile překvapilo . Teď to vypadá o poznání líp, máme z toho radost.
ohmori:Ahojte a nevěřte!!!
Několik let jsem pracoval jako montér u značkového prodejce výrobků Sapeli v Brně.
Tento obklad je do jisté míry slušivý doplněk bytu. Dá se říct kus krásného nábytku.
Toť vše.
Doporučuji montáž pouze v bytech s ABSOLUTNĚ rovnými a kolmými stěnami, stejně tak na Mega rovnou podlahu. Jinak se nevyhnete nepříjemnému pasování.
Váž byt se změní na pracoviště truhláře, který na místě bude všechny komponenty upravovat!!! (pila, hoblík)