Maskované profily mají na populární seznamce jak kočky, tak kocouři různého věku.
Usměvavá slečna na každé fotce s kočkou jako své koníčky uvádí nečekaně zběsilé sprinty či povalování na gauči, miluje ryby a při pohlazení vrní blahem. Nejoblíbenější písní jsou Cool Cats, její Instagram se hemží fotkami koček a jako společné zájmy vám vyskakují Whiskas nebo Kočičí jazýčky. Narazili jste na podobný profil? Pak vězte, že následné řádky si nebudete vyměňovat s dvounohým protějškem, ale s vyobrazenou kočkou! Za unikátní neziskovou kampaní Chcipohlazení.cz pro Pražský spolek ochránců zvířat stojí digitální agentura VISIBILITY.

Maskované profily mají na této populární seznamce jak kočky, tak kocouři různého věku – a dokonce i jeden osmák degu, jehož zachráněná smečka čeká v depozitu na nové majitele. „K umístění máme momentálně kolem 300 koček. Čas od času přijmeme i jiné zvíře, třeba králíka, potkana nebo – jako teď – osmáky degu. Situace je ale vážná a přestávají nám stačit kapacity. Proto se snažíme udat nalezence touto netradiční cestou,“ odhaluje pozadí projektu Chcipohlazení.cz předsedkyně Pražského spolku na ochranu zvířat Hana Janišová.

„Hlavní myšlenka je až zoufale jednoduchá. Na jedné straně tu máme stovky opuštěných koček toužících po pohlazení. Na straně druhé existuje velmi početná, statisícová skupina mladých lidí, na které doma nikdo nečeká, po večerech jsou sami – a také jim chybí pohlazení. A jak tyto dva tábory se stejnou touhou jednoduše propojit? Na seznamovací sociální síti Tinder,“ vysvětluje, proč s kolegy zviditelňují opuštěné kočky právě touto neobvyklou cestou, sama vedoucí projektu Lenka Kotvová z digitální marketingové agentury VISIBILITY.

Maskované profily mají na populární seznamce jak kočky, tak kocouři různého věku.
Profily koček a osmáka nemají o seznámeníchtivé ctitele nouzi. Tisíce slečen, žen i mužů s nimi v těchto dnech navazují spojení. Na konci konverzace vždy obdrží exkluzivní odkaz na webové stránky, kde je jim odměnou za přízeň autentický antistresový live stream koťátek z útulku. Pokud je koťátka (nebo jejich útulkoví kamarádi) zaujmou, na webu se dozví, jak si je mohou adoptovat a jak jim mohou pomoci. Odkaz je ale ryze podpultový a není podporován žádnou oficiální cestou ani reklamou.

„Jsme přesvědčeni, že nejen mezi uživateli Tinderu se najde řada lidí s velkým srdcem. Kdyby projekt pomohl jednomu jedinému koťátku k novému domovu, mělo naše snažení smysl. Věřím ale, že od paní Janišové brzy uslyšíme více příběhů se šťastným koncem. Moc bych to těm drobkům přála,“ uzavírá cíle unikátní seznamky Lenka Kotvová.