Proč právě chovatelské potřeby? Majitelů domácích mazlíčků jsou u nás miliony a na svých mazlíčcích opravdu nešetří. Chtějí pro ně vždy to nejlepší, ať už jde o stravu nebo komfort. Jde tedy o stabilní a a stále nenasycený trh. Jen je třeba vědět, jak správně začít a jakých chyb se vyvarovat.
Proč nezačínat s e-shopem?
Je to jen zdánlivě ta nejjednodušší cesta. Jenže poslední dobou došlo u spotřebitelů k výraznému poklesu obliby tohoto způsobu nakupování. Proč? Těchto prodejců je příliš mnoho, na webu jich najdete stovky. Navíc jejich služby jsou často nespolehlivé. Buď vám přijde zboží poškozené, nebo vůbec.
Nakupující odrazuje také nemožnost zboží ihned reklamovat. Často se stává, že zboží vypadá v reálu úplně jinak, než na obrázku. Lidé se proto vrací do kamenných obchodů, kde se s těmito nemilými věcmi nesetkají. Začínají dávat přednost kvalitě před kvantitou. A tady máte šanci začít podnikat právě vy.
Kamenný obchod je jistota, inspirujte se sítí Pet center
Pokud hledáte inspiraci, můžete využít filozofií nejúspěšnějšího řetězce chovatelských potřeb Pet center. Ten letos získal nejvíce hlasů v soutěži Obchodník roku GE Money bank v daném segmentu. „Máme hlavní pilíře, o které se může náš zákazník opřít - kvalitní a široký sortiment, odborný personál, živá zvířata, akční nabídky, zajímavé slevy a soutěže,“ vysvětluje úspěch firmy jednatel společnosti Dalimil Čech. Ten má také 5 rad, jak na to:
1) Jedním z nejdůležitějších kritérií je místo prodejny. Vždy je důležité, být svému zákazníkovi na blízku. Pet center mají své obchodní jednotky v každém obchodním centru, dbají také na dostatek parkovacích míst, jelikož zákazník, který si přijede pro větší nákup, jistě ocení možnost blízkého parkování.
2) Další důležitou součástí kvalitní firmy jsou zaměstnanci. Pro správný chod chovatelských potřeb je důležitý proškolený personál, který se v Pet center často skládá z chovatelů profesionálů, kteří se svými svěřenci sklízí úspěchy jak na poli výstavním tak v očích odborníků. Pet center pravidelně školí své zaměstnance v Čechách i zahraničí, díky našim dodavatelům z celého světa mají prodejci opravdu pestrou škálu vzdělávacích programů v místě výroby, výzkumu, či chovu.
3) Zajímavý sortiment. Výrobky by zcela jistě měly být kvalitní, zdravotně nezávadné a atraktivní pro zákazníky.
4) Přidaným bonusem mohou být živá zvířata. Prodejna se živými zvířaty je vždy atraktivní nejen pro děti, které se rády chodí dívat na malá zvířátka, ale také pro chovatele, kteří hledají zajímavé exotické druhy či málopočetná exkluzivní zvířata, která spadají pod CITES. Obojí najdete v Pet Center.
5) Přidaná hodnota: Pet Center vždy nabízí sortiment či službu nad rámec běžného obchodu. Zákazníka tedy provází nejen dobrý pocit při nakupování, ale také skutečnost, že podpořil společnost, která je aktivním partnerem útulků a umisťovacích výstav.
Kde vzít pro svou prodejnu zboží? Pet centrum vám ho dodá
Máte tedy stále zájem začít podnikat s chovatelskými potřebami? Pet center vám své produkty nabízí také velkoobchodně. Všichni začínající podnikatelé nebo ti, kteří si chtějí obohatit svůj sortiment, si jistě vyberou ze zajímavé nabídky širokého zahraničního nebo originálního českého zboží.
Více informací na www.petcenter.cz nebo vám je rádi poskytnou v kterékoliv prodejně Pet center.