Pane bože, ať dnes přijde zákazník

Modlitby Vám nepomohou. Klíčem k získání zákazníka je komunikace. Komunikujeme, i když nic neříkáme, proto bychom měli mít nad veškerou komunikací kontrolu. Naštvaný zákazník Vám né vždy sdělí svůj pocit, rozhodně si ho ale nenechá pro sebe. Ideálním místem pro stížnosti jsou pak sociální sítě. Přesto je vhodné s nimi být zadobře. Chovatelské potřeby jsou více než vhodnými kandidáty do těchto prostor.

logo
Autor: www.pratelsky-obchod.cz

Video
Video se připravuje ...

Metropol - Na zdraví Metropol TV

Stačí jednou kliknout

Dnešní internetový zákazník je zvyklý, že vše najde na jednom místě a hlavně přehledně. To stejné však platí i v kamenných prodejnách. Správné rozdělení sortimentu na kategorie, druhy a další důležité faktory, Vám vykouzlí nejednoho spokojeného zákazníka. Určitě tedy využijte služeb odborníků z Friendly Shop Communication.

zákazník
Autor: www.zoohouse.cz

Šikovné české ručičky neumí vše

Bohužel se v České republice setkáváme s převládajícím trendem, ,, To jsem jednou viděl, teď už to zvládnu sám, to  umí každý, takže i já.“ Výsledek však zná řada podnikatelů sama, kdy zákazníci nepřicházejí a obchod se po roce zavírá. Nebuďte mezi nimi a nebojte se využít poradenský servis. Správná společnost Vám nabídne služby all inclusive a nikdy nechce peníze předem.

králík
Autor: www.zoohouse.cz

Non stop linka pomoci

Vizitkou takové společnosti je Vaše spokojenost. Friendly Shop Communication Vám zdarma vypracuje návrhy na zlepšení a postará se, abyste byli opravdu vidět. Ukáže Vám nové možnosti růstu a vždy si zakládá na dobrém výsledku společné práce. Nabízí vše all inclusive a hlavně pro Vás co nejrychleji.

morče
Autor: www.zoohouse.cz

Více na www.pratelsky-obchod.cz